Drugi obisk Baycroft school


V četrtek sem obiskala posebno šolo Baycroft School, kamor so vključeni otroci s posebnimi potrebmi. 

Ob prijaznem sprejemu s kavo ali čajem so na kratko predstavili šolo.

Baycroft School je šola za okoli 180 dijakov, ki se srečujejo z večjimi ali kompleksnimi učnimi težavami, fizičnimi, senzoričnimi in jezikovnimi izzivi ter avtizmom. Izkušena in strokovna ekipa osebja sodeluje s starši, skrbniki in drugimi centri, da zagotovi, da vsi vidiki izobraževanja in priložnosti, ki jih ponujajo, ustrezajo individualnim potrebam njihovih učencev.

                                         

Razredi so manjši kot v redni šoli; do 12 učencev v posamičnem razredu. V razredu je vedno učitelj ter asistent za učno pomoč. 

                               
                                   


Imela sem možnost hospitirati pri različnih predmetih. Najprej sem hospitirala pri pouku angleščine. Pri pouku angleščine so učenci obravnavali besedilo Bill Brayson: Notes from a small island. V prejšnih urah so že prebrali besedilo in ga razčlenili na posamezne dele, ki so jih pobarvali z različnimi barvami. V moji uri so skušali napisati obnovo besedila, pomagali so si s kartončki, ki jim pomagajo kako zajeti bistvene elemente in jih zapisati z "glavo in repom" (sledijo navodilom na kartončkih in jih povezujejo z ustrezno pobarvnim delom besedila). V razredu je bila asistentka za učno pomoč. Delali so samostojno.

                                    

Naslednjo uro sem hospitirala pri pouku matematike. Učenci so se učili količine (za maso) in tehtali različne predmete v razredu, lahko so izbrali kar so želeli sami. Razdeljeni so bili na manjše skupine in skupaj reševali pripravljeni učni list. Kot učiteljica matematike vem, da je osvajanje količin precej zahtevno za učence, ker še nimajo dobrih predstav o količinah in se mi je zdela praktična ura tehtanja zelo dobra ideja. Pridobivali so občutek za razliko med količinami, pridobili občutek za lažje, težje ter ponovili seštevanje in odštevanje večmestnih števil (navodilo na učnem listu).




Tretjo uro sem hospitirala pri pouku družboslovja. Učiteljica je pripravila zelo zanimivo uro in jih spodbujala in izzivala z različnimi vprašanji na temo človeške pravice. Ob začetku so učenci napisali, kaj mislijo, da so njihove osebne pravice. Enega izmed učnih listov sem poslikala. V njem je mnenje ene izmed učenk, kaj je njena osebna pravica. V šolski uri je učiteljica s pomočjo kratkih filmov, razlage in podvprašanj razložila kaj so temeljne človeške pravice. 



Zadnjo uro hospitacije pa sem bila pri naravoslovnem pouku. Poleg teoretičnih vsebin, ki jih obrovnavajo, učenci sami skrbijo za zunanji šolski vrt. Pri uri so sadili različne čebulnice za cvetje. Delali so po navodili učitelja in asistenta. 








Zbornica in knjižnica






Komentarji

Priljubljene objave