Prvi obisk Crofton School

Crofton Secondary School 



V sredo sem obiskala srednjo šolo Crafton (Secondary School Crafton). V šolo je vpisanih 1100 dijakov, 10% od njih je dijakov s posebnimi potrebami-inkluzija. Otroci imajo lahko socialno-čustvene težave, literarne in bralne težave, vključeni so otroci z avtističnim spektrom in nekaj naglušnih ter slabovidnih otrok. 

V šoli so nas prijazno sprejeli. Najprej so nam predstavili šolo, potem pa smo se vključile v same učne ure, kjer smo hospitirale in imele možnost videti kako poteka pouk. Po končanem pouku smo imeli čas, da smo lahko zastavile dodatna vprašanja. 




Dijaki so stari od 11 do 16 let. Učenci v šolah nosijo uniforme. S poukom začnejo ob 9 uri in končajo ob 15. uri. Ena učna ura ima 60 min. Ob 11. uri imajo 20 minutni odmor in ob 13:20 imajo pol ure časa za kosilo. 
Bila sem pri uri matematike, telovadbe in geografije. Učenci imajo vse knjige, zvezke in druga učila v razredih in jih ne nosijo s seboj. V vseh učilnicah, kjer sem bila, imajo interaktivne table. Pri matematiki in angleščini so ločeni po skupinah (nivojski pouk), pri ostalih predmetih pa so skupaj. 
V šolo so vljučeni otroci s posebnimi potrebami in glede na odločbo dobijo dodatno podporo in pomoč. Pomoč se izvaja neposredno v razredu; v vsakem razredu, kamor je vljučen otrok s posebnimi potrebami, je poleg učitelja še dodatna oseba, ki nudi individualno pomoč otroku (Teaching Assistant). Asistenti za učno pomoč so prisotni ves čas pri pouku. Njihova naloga je, da pripravijo dodatna gradiva glede na specifične potrebe otroka, podajo dodatno razlago, če je potrebna, pomagajo učitelju v razredu.. Poleg neposredne pomoči v razredu, dobijo dodatno pomoč tudi izven razreda. Izvajajo jo v krajših terminih med odmorom ali kosilom. Predvsem je poudarek na dodatnem branju in črkovanju. Izvajajo jo asistenti za učno pomoč. 

Šola ima evidenco o vseh učencih na šolah. Je interaktivni program in vsak učitelj ima možnost dostopati do njega. V njem je pregled dosežkov na testih (predvsem Reading and spelling) za vsakega učenca posebej. 

Ob vpisu v šolo, učenci najprej pišejo test (Reading in spelling). 


Rezultate zabeležijo v evidenco, kamor ima dostop vsak učitelj in starš za svojega otroka. Vsako leto ponovijo teste in spremljajo napredke, odstopanja, procente uspešnosti... Pri rezultatih označijo učence, ki so dosegli slabše rezultate, glede na povprečje. Učencem takoj naredijo individualen učni plan za dodatno pomoč in naredijo plan intervencije, ki obsega 6 tednov. Po 6 tednih jih zopet testirajo (Reading and spelling test), da vidijo, če je intervencija uspešna za učenca ali ne. Če se napredek ne pokaže, naredijo drugačen plan intervencije, dokler se ne pokaže napredek pri učencu. 
Pomoč in podporo lahko učenci dobijo neposredno v razredu in kot dodatno individualno učno pomoč v kabinetih; poudarek je predvsem na branju in črkovanju. Pomoč se izvaja vsak dan po 15 min v času odmora in kosila. Vsa pomoč, ki se nudi učencem s posebnimi potrebami je zabeležena v interaktivnem programu Revison Map Writer. V njem je razvidno koliko individualne dodatne strokovne pomoči prejemajo, kdaj in kako se izvaja in kakšen je napredek za vsakega učenca s posebnimi potrebami. 

Šola ima veliko razredov in učnih prostrov, imajo tehnično in likovno učilnico, učilnice za dramo in gledališče, učijo se lahko različnih inštrumentov, ples, fitnes, knjižnica, jedilnica...





















Zunaj imajo veliko površino za gibanje. Razdeljeno je na igrišče za rugby, nogomet in košarko. Poleg športnih površin imajo tudi majhno barje, kjer učenci raziskujejo rastline in živali in delajo zunanje eksperimente.  




Komentarji

Priljubljene objave